Zdobądź więcej klientów

Masz trudności z pozyskiwaniem klientów?

Czy stale borykasz się z trudnościami w pozyskiwaniu nowych klientów? Jeśli tak, nie jesteś sam. Wiele firm stoi przed wyzwaniem efektywnego pozyskiwania klientów, którzy napędzają biznes.

  • Marketing nie przynosi oczekiwanego zwrotu z inwestycji?

Czy masz wrażenie, że Twoje wysiłki marketingowe nie przynoszą pożądanych rezultatów? Marketingowy ROI, czyli zwrot z inwestycji, jest kluczem do zrozumienia, czy Twoje kampanie marketingowe rzeczywiście generują pozytywny wpływ na Twoją firmę.

  • Potrzebujesz więcej wiedzy do stworzenia efektywnych kampanii?

Czy brakuje Ci wewnętrznej wiedzy marketingowej, aby tworzyć kampanie i zarządzać nimi, które odpowiadają Twoim docelowym odbiorcom? Marketing wymaga różnorodnego zakresu umiejętności, od tworzenia treści, przez zarządzanie mediami społecznościowymi, po ustawianie kampanii w systemach reklamowych.

  • Zastanawiasz się czy dobrze wykorzystujesz swój budżet?

Czy masz trudności z ustaleniem, czy Twój budżet marketingowy jest efektywnie wykorzystywany? Aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji, niezbędne jest rozsądne wydawanie środków marketingowych.

E-book “Praktyczny Marketing Online” – ponad 400 stron praktycznej wiedzy

ebook Praktyczny Marketing Online obrazek produktu

65 zł z vat (rabat 250 zł)

  • Poznasz kluczowe koncepcje

Zrozumiesz czym jest marketing i jak działa w praktyce.
Opanujesz definicję 4P: Produkt, Cena, Miejsce, Promocja i nauczysz się je wykorzystywać w swojej strategii.
Odkryjesz różne modele rozliczeniowe w marketingu online i wybierzesz najlepszy dla swojego biznesu.

  • Stworzysz skuteczną strategię marketingową dla swojego biznesu

Poznasz różne strategie marketingowe.
Nauczysz się budować silną tożsamość marki.
Odkryjesz jak wykorzystywać technologie w marketingu online, aby zwiększyć efektywność swoich działań.

  • Zdobędziesz wiedzę na temat darmowych metod promocji

Nauczysz się wykorzystywać wirtualne grupy społeczne do budowania społeczności wokół swojej marki.
Odkryjesz jak zwiększyć widoczność swojej firmy w Internecie bez ponoszenia kosztów.

  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia marketingu online

Poznasz cyfrowe formaty reklamowe i dobierzesz je do swoich celów.
Zrozumiesz różnice między zakupem programmatic a zakupem bezpośrednim i wybierzesz odpowiednią strategię dla swojego biznesu.
Opanujesz tajniki SEO, SEM, Social Media Marketingu, Display i Wideo marketingu, Email Marketingu, Content Marketingu, Influencer Marketingu i Marketingu Afiliacyjnego.

Jedynym limitem Twojego sukcesu jest Twoja wyobraźnia –
Walt Disney

O autorze

Adam Jagłowski – Międzynarodowy marketer od 10 lat pomagający przedsiębiorcom w marketingu ich firm, dyrektor reklamy zautomatyzowanej, bloger, przedsiębiorca i autor książki “Praktyczny Marketing Online”


Wszedłem w świat marketingu mając 18 lat i od tego czasu pomagam biznesom w rozwoju wykorzystując swoją wiedzę i umiejętności w obszarach marketingu i reklamy zautomatyzowanej. Przez lata poznałem różne branże i pomogłem w rozwiązywaniu wyzwań w zakresie strategii marketingowej, zakupu mediów, analityki marketingowej, rozwoju biznesu i konsultacji.

Prowadziłem kampanie reklamowe dla szerokiego spektrum klientów, w tym dla Superbet, Mazdy i Cartoon Network. Prowadziłem efektywne kampanie z wykorzystaniem mikro budżetów a także takie, które sięgały milionów złotych. To szerokie doświadczenie pozwala mi rozumieć potrzeby i wyzwania różnych biznesów.

Referencje

Bezcenna pomoc

Świetny kontakt i bezcenna pomoc . Polecamy współpracę z Panem Adamem

Mariusz Filipowski, założyciel MinimalStep.pl

Nasza współpraca nie zakończy się na tym jednym projekcie

Pan Adam Jagłowski to niezwykle uważny i zaangażowany specjalista od strategii marketingowej. Jestem pewna, że nasza współpraca nie zakończy się na tym jednym projekcie.

Katarzyna Jacek

Profesjonalista w każdym calu

Profesjonalista w każdym calu planujący działania w oparciu o twarde dane, a nie tylko o feeling

Daniel Kajak, Chief Retinue Officer w Sentione

Kup e-book już dziś i zdobądź umiejętności potrzebne do osiągnięcia rzeczywistych wyników dla swojej firmy.

Co wyróżnia ten ebook

Praktyczne podejście

Skupia się na głównych aspektach marketingu i ich praktycznym zastosowaniu w biznesie.

Prosty język

Napisany jest prostym językiem, zrozumiałym dla każdego, niezależnie od poziomu doświadczenia.

Satysfakcja gwarantowana

Jestem pewien, że mój ebook dostarczy Ci cennych spostrzeżeń i praktycznych strategii. Daję 100% gwarancję satysfakcji. Jeśli nie będziesz usatysfakcjonowany ebookiem, zwrócę Ci całą opłatę.

Szeroki przekrój strategii

Obejmuje strategie marketingowe dla różnych rodzajów biznesu, m.in. lokalnego biznesu, e-commerce B2C i e-commerce B2B.

Aktualna wiedza

Zawiera aktualne informacje na temat trendów w marketingu online.

Autentyczność

Autor ebooka dzieli się własnym doświadczeniem i wiedzą zdobytą w praktyce.

Dla kogo jest ten e-book?

  • Przedsiębiorcy, którzy chcą samodzielnie prowadzić marketing
  • Marketerzy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności
  • Przedsiębiorcy, którzy nie chcą zostać oszukani
  • Osoby, które chcą poprawić efektywność swojego marketingu

Ten ebook to wartościowe źródło wiedzy dla każdego, kto chce zrozumieć marketing i zacząć go skutecznie wykorzystywać. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, marketerem, czy po prostu chcesz poprawić efektywność swojego marketingu, ten ebook ma dużo do zaoferowania.

Jak pomogłem moim klientom

Full 1
Dodatkowe 100 000 zł sprzedaży miesięcznie
Klient ecommerce chciał skalować swój biznes. Znalazłem nowy kanał marketingowy, o którym nigdy nie myśleli, zwiększając miesięczną sprzedaż o 100 000 zł.
Full 1
Full 2
Poprawiona kampania w 30 minut
Start-up borykający się z kampanią reklamową? Z czymś takim spotkał się jeden z moich klientów. Jednak w ciągu 30 minut naszej konsultacji zauważyłem kosztowne błędy. Dzięki moim szybkim naprawom udało im się zaoszczędzić duże pieniądze i zapewnić prawidłowy przebieg kampanii.
Full 2
Full 3
Podwojona liczba konwersji
Problemy z biznesem usługowym? Pomogłem jednemu z nich obniżyć koszt leada o 50%, optymalizując działania marketingowe.
Full 3
previous arrow
next arrow

Satysfakcja gwarantowana

Żadnego ryzyka, same korzyści! Jeśli nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany nie zapłacisz ani grosza.

  • Jeśli nie będziesz w pełni zadowolony z wiedzy i praktycznych porad, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy w wysokości 100%, bez zadawania pytań.
  • Nie wierz mi tylko na słowo. Kup e-book, poczuj różnicę, a jeśli nie będziesz zachwycony, otrzymasz zwrot pieniędzy.
  • Moje zaufanie do mojej wiedzy wynika z ciągłego dostarczania klientom wyników. Dlatego daję gwarancję bez ryzyka. Jeśli po przeczytaniu ebooka nie zauważysz poprawy w swoim marketingu, masz 30 dni na złożenie wniosku o pełny zwrot pieniędzy

Wyobraź sobie ten dzień: budzisz się pełen energii i podekscytowany swoją działalnością.

Wiesz dokładnie, co zrobić, aby usprawnić swoje działania marketingowe i osiągnąć swoje cele. Twoje kampanie działają sprawnie, generują leady i zwiększają sprzedaż. Masz więcej czasu, aby skupić się na tym, co najbardziej lubisz w swojej firmie – zarządzaniu klientami, opracowywaniu nowych produktów lub po prostu kontaktowaniu się z ludźmi.

To może być Twoja rzeczywistość dzięki zdobyciu wiedzy z moim e-bookiem. Skończy się zgadywanie “co działa”, a zacznie zarabianie.

Spis treści e-booka “Praktyczny Marketing Online”

Wstęp do marketingu 4P

Esencja marketingu
Definicja 4P: Produkt, Cena, Miejsce, Promocja

Odkrywanie świata reklamy online

Cyfrowe formaty reklamowe
Modele rozliczeniowe w marketingu online
Zakup programmatic i zakup bezpośredni

Kanały marketingu online

Search Engine Optimization (SEO)
Social Media Marketing
Search Engine Marketing (SEM)
Display i Wideo marketing
Email Marketing
Content Marketing
Influencer Marketing
Marketing Afiliacyjny

Darmowe metody promocji

Wzrost organiczny
Wirtualne grupy społeczne

Dodatkowe aspekty w marketingu

Budowanie tożsamości marki
Technologia w marketingu online

Strategie dla różnych rodzajów biznesu

Lokalny biznes
E-commerce B2C
E-commerce B2B

Adam Jagłowski

Marketing Freelancer

Prywatność i regulamin

Jestem na