Spędzasz godziny na tworzeniu treści, ale nie widzisz potencjalnych klientów ani sprzedaży, na którą zasługujesz? Czy jesteś zdezorientowany wszystkimi sprzecznymi poradami i ciągle zmieniającymi się algorytmami? Nie bój się, nie jesteś sam. Niezliczone firmy zmagają się ze złożonością marketingu internetowego, przez co czują się przytłoczone, zagubione i niepewne, gdzie się zwrócić.
Internet jest pełen „ekspertów” od marketingu i sprzecznych strategii. Przeglądanie hałasu w celu znalezienia tego, co faktycznie działa, może paraliżować. W końcu wdrażasz losową taktykę bez jasnego kierunku, mając nadzieję na cud.
Rzucanie spaghetti w ścianę i nadzieja, że się przyklei, nie jest zwycięską strategią marketingową. Targetowanie na niewłaściwych odbiorców oznacza zmarnowane pieniądze na reklamę i utracone możliwości. Jednak określenie idealnego klienta i skuteczne dotarcie do niego może być trudnym zadaniem.
Masz dostęp do większej liczby wskaźników niż kiedykolwiek wcześniej, lub nie masz ich wcale. Zrozumienie ich znaczenia i sposobu wykorzystania ich do ulepszenia kampanii przypomina odszyfrowywanie starożytnych hieroglifów. Pozostaje Ci zgadywać, co działa, a co nie, latając na ślepo w ciemności.
Koszty marketingu mogą szybko pochłonąć Twoje zyski. Łączenie napiętych budżetów i ograniczonych zasobów z próbą konkurowania z większymi graczami wydaje się być żmudną walką. Nie masz pewności, gdzie zainwestować swoje ciężko zarobione pieniądze, aby uzyskać jak największy zwrot z każdej wydanej złotówki.
Adam Jagłowski
Międzynarodowy marketer z ponad 10 letnim doświadczeniem, freelancer, bloger, przedsiębiorca i autor książki “Praktyczny Marketing Online”
Pomagam firmom rosnąć. Ustawiam reklamy, planuję strategie i buduje lejki dla moich klientów. Posiadam szeroką wiedzę i doświadczenie w zakresie strategii marketingowej, zakupu mediów, analityki marketingowej i skalowaniu biznesu.
Doświadczenie zdobywałem prowadząc kampanie reklamowe dla szerokiego spektrum klientów, w tym dla Superbet, Mazdy i Cartoon Network. Prowadziłem kampanie z wykorzystaniem mikro budżetów a także takie, które sięgały milionów złotych. To doświadczenie pozwala mi dostosować strategię dla klientów z różnych branż.
Daniel Kajak, Chief Retinue Officer w Sentione
Odblokuj podstawy: pozbędziemy się żargonu i zamieszania, pozostawiając Cię z solidnym zrozumieniem podstawowych zasad marketingu internetowego. Zrozumiesz „dlaczego” w każdej strategii, co umożliwi Ci podejmowanie świadomych decyzji.
Zapomnij o sztampowym podejściu. Poprowadzę Cię w budowaniu spersonalizowanej strategii dostosowanej do Twoich unikalnych celów biznesowych i grupy docelowej. Koniec zgadywania, tylko jasny plan działania prowadzący do sukcesu.
Poruszaj się pewnie po stale rozwijającym się świecie kanałów marketingowych online. Wyposażę Cię w wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci wykorzystać siłę mediów społecznościowych, marketingu e-mailowego, SEO i nie tylko, aby dotrzeć do idealnych klientów.
Naucz się sztuki tworzenia atrakcyjnych reklam, które przyciągają uwagę, przemawiają do odbiorców i przynoszą rezultaty. Zagłębimy się w techniki copywritingu, zasady projektowania i strategie targetowania, aby zmaksymalizować wydatki na reklamę i zaangażowanie.
1. Definicja marketingu digital i jego znaczenie we współczesnym świecie.
2. Rozwinięcie pojęć kluczowych: SEO, SEM, analiza danych, UX/UI, konwersje itp.
3. Rodzaje marketingu digital: marketing w wyszukiwarkach, marketing w mediach społecznościowych, marketing treści, marketing afiliacyjny itp.
4. Cele i założenia marketingu digital: budowanie marki, zwiększanie świadomości, generowanie leadów, sprzedaż itp.
1. Analiza rynku: badania trendów, preferencji klientów, analiza segmentów rynkowych.
2. Analiza konkurencji: sposoby oceny konkurencyjności, identyfikacja mocnych i słabych stron konkurentów.
3. Definiowanie celów marketingowych: określanie KPI (Key Performance Indicators) dla kampanii.
1. Reklama display: omówienie bannerów, retargetingu.
2. Reklama video: strategie wideo, kanały dystrybucji, trendy w reklamie wideo.
3. Reklama na social media: wykorzystanie platform społecznościowych, strategie reklamowe na poszczególnych platformach.
4. Email marketing: budowanie listy mailingowej, personalizacja, automatyzacja kampanii.
5. Content marketing: tworzenie wartościowych treści, strategie contentowe, SEO i treści.
1. Omówienie tworzenia kreacji reklamowych, najlepsze praktyki i skuteczne metody.
2. Użycie AI w tworzeniu reklam.
1. Sztuka rozpoznawania nieuczciwych partnerów reklamowych
Zarezerwuj swoje miejsce na szkoleniu już dziś i uzyskaj umiejętności potrzebne do osiągnięcia rzeczywistych wyników dla swojej firmy.
Sprawdzona w boju wiedza
Wykorzystaj moje ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu skutecznych kampanii cyfrowych dla firm różnych rozmiarów, w różnych branżach. Rozumiem Twoje wyzwania, bo sam się z nimi mierzyłem.
Praktyczne rozwiązania
Stawiam na pierwszym miejscu praktyczne, wykonalne strategie, które działają, a nie przelotne trendy lub puste obietnice. Przygotuj się na rozsądne wskazówki, które przynoszą wyniki.
Satysfakcja gwarantowana
Nie wierzysz w to? To w porządku! Jeśli po szkoleniu nie będziesz w 100% usatysfakcjonowany, gwarantuję zwrot pieniędzy, bez zadawania pytań. Ale zaufaj mi, będziesz zachwycony wiedzą i umiejętnościami, które zdobędziesz.
Kompleksowe szkolenie
Zbudujemy Twoje umiejętności w zakresie marketingu online od podstaw po opanowanie najnowocześniejszych, zwycięskich strategii.
Nie daj się oszukać
Masz dość „guru” i fałszywych agencji? Naucz się rozpoznawać sygnały ostrzegawcze, korzystając z moich wskazówek dla osób znających branżę. Chroń swoje cenne zasoby i mądrze inwestuj w prawdziwych partnerów marketingowych.
Wsparcie po szkoleniu
Szkolenie nie kończy się na ostatniej lekcji. Uzyskaj stałe wsparcie dzięki obniżonym cenom usług doradczych. Angażuję się w Twoją podróż długo po zakończeniu szkolenia.
Katarzyna Jacek
Pan Adam Jagłowski to niezwykle uważny i zaangażowany specjalista od strategii marketingowej. Jego umiejętność przemyślanego podejścia do działań marketingowych oraz skuteczne wykorzystanie różnorodnych strategii sprawiają, że jest ekspertem w swojej dziedzinie. Jestem pewna, że nasza współpraca nie zakończy się na tym jednym projekcie.
01
Zarezerwuj szkolenie
Łatwo kup dostęp do szkolenia na nastęnej stronie.
02
Weź udział w szkoleniu online
Po dokonaniu rezerwacji będziesz otrzymywać e-maile z prostymi instrukcjami, jak dołączyć do szkolenia.
03
Wdrożenie i rozwój
Skorzystaj z nowo zyskanej wiedzy, aby realizować swoje cele.
P.S. Przestrzeń jest ograniczona, więc zarezerwuj miejsce już teraz i odblokuj swój potencjał biznesowy dzięki fachowym wskazówkom i sprawdzonym strategiom.
Poszerz swoją wiedzę marketingową poza naszymi konsultacjami dzięki specjalnej ofercie! Zarezerwuj sesję i zyskaj 50% zniżki na mój kompleksowy ebook „Praktyczny marketing online”. To idealny towarzysz do opanowania promocji Twojej firmy w Internecie.
Czego możesz oczekiwać?
Ten e-book to kompleksowy przewodnik po świecie marketingu online.
Wiesz dokładnie, co zrobić, aby usprawnić swoje działania marketingowe i osiągnąć swoje cele. Twoje kampanie działają sprawnie, generują leady i zwiększają sprzedaż. Masz więcej czasu, aby skupić się na tym, co najbardziej lubisz w swojej firmie – zarządzaniu klientami, opracowywaniu nowych produktów lub po prostu kontaktowaniu się z ludźmi.
To może być Twoja rzeczywistość dzięki naszym jednogodzinnym konsultacjom marketingowym. Wyeliminuję zgadywanie z Twojego marketingu i pomogę Ci opracować spersonalizowaną strategię, która przyniesie rezultaty.
Żadnego ryzyka, same korzyści! Jeśli nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany nie zapłacisz ani grosza.
Bez obaw! Skontaktuj się ze mną za pośrednictwem moich mediów społecznościowych lub formularza kontaktowego, aby omówić Twoje konkretne potrzeby i wyzwania marketingowe. Pomoże mi to lepiej zrozumieć Twoją sytuację i określić, czy moje usługi są dla Ciebie odpowiednie.
Moje konsultacje trwają godzinę, ale zawsze jestem elastyczny i gotowy przedłużyć sesję, jeśli zajdzie taka potrzeba, aby mieć pewność, że rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości.
Pod koniec naszej sesji będziesz mieć spersonalizowany plan marketingowy zawierający możliwe do wykonania kroki, które pozwolą Ci osiągnąć swoje cele. Otrzymasz również szczegółowy e-mail uzupełniający podsumowujący naszą dyskusję i najważniejsze wnioski. Pamiętaj, że osiągnięcie rezultatów wymaga działania również z Twojej strony, ale będę tu, aby wspierać Cię na każdym kroku.
Tak! Czuję się komfortowo pracując z firmami na wszystkich etapach ich podróży marketingowej. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy chcesz udoskonalić swoje istniejące strategie, mogę zapewnić dostosowane do Twoich potrzeb wskazówki i wsparcie.