-

Jak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowego
W świecie reklamy internetowej personalizacja króluje nad prostszymi strategiami. Jak jednak zadbać o to, aby Twój przekaz trafił do właściwych odbiorców we właściwym momencie? Wybierz…
-
![Ekologiczna strona biznesu, rozmowa z Krzysztofem Pokorskim, właścicielem firmy ekocentryk.pl [Wnętrze marketingu]](https://adamjaglowski.pl/wp-content/uploads/2024/02/Projekt-bez-nazwy-5.jpg)
Ekologiczna strona biznesu, rozmowa z Krzysztofem Pokorskim, właścicielem firmy ekocentryk.pl [Wnętrze marketingu]
Lepiej z błędem zacząć, niż perfekcyjnie zwlekać Wyobraź sobie świat, w którym biznes łączy się z pasją, a edukacja z troską o środowisko, od którego…
-
![Poznaj świat relacji biznesowych z Barbarą Adamczyk [Wnętrze marketingu]](https://adamjaglowski.pl/wp-content/uploads/2024/02/Projekt-bez-nazwy-1.jpg)
Poznaj świat relacji biznesowych z Barbarą Adamczyk [Wnętrze marketingu]
Wnętrze marketingu: Rozmowa z Barbarą Adamczyk – Psycholożką, Trenerką, Mediatorką i Coachem Action Learning® W tym odcinku cyklu “Wnętrza marketingu” przenosimy się do świata relacji,…
-
![Sekrety sukcesu w świecie finansów: Wywiad z Mirosławą Zachaś-Lewandowską, ekspertką od zarządzania pieniędzmi [Wnętrze marketingu]](https://adamjaglowski.pl/wp-content/uploads/2024/02/profilowe_Miroslawa-Zachas-Lewandowska.jpg)
Sekrety sukcesu w świecie finansów: Wywiad z Mirosławą Zachaś-Lewandowską, ekspertką od zarządzania pieniędzmi [Wnętrze marketingu]
W tym wywiadzie Mirosława Zachaś-Lewandowska, doświadczona konsultantka finansowa, audytorka i założycielka Waluty Wiedzy, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dowiecie się: Adam Jagłowski: Wielu przedsiębiorców…
-

Magnes na kliki – rola reklam w kampaniach
Marketing online jest pełen wyzwań. Rosnące stawki CPC, krótkie czasy widoczności i malejąca uwaga użytkowników – wszystko to przyczynia się do zmniejszenia świadomości marki i…
-

Jak wykorzystać programmatic do personalizacji reklam?
Programmatic advertising to technologia umożliwiająca automatyzację zakupu i sprzedaży reklam w Internecie. Dzięki niej reklamodawcy mogą docierać do swoich potencjalnych klientów w sposób precyzyjnie dopasowany…
-

Jak się promować za darmo w Internecie?
Za darmo to i ocet słodki, a co dopiero marketing. Istnieje wiele darmowych sposobów, aby dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć świadomość swojej marki.
-

Cyfrowe miejsce: rola stron internetowych w marketingu oraz rozwoju biznesu
W obszarze marketingu cyfrowego “miejsce” nabiera szerszego znaczenia, wykraczając poza fizyczne granice sklepów i salonów wystawowych.
-

Jak stworzyć dobry produkt?
Dobrze skonstruowany produkt jest podstawą skutecznej strategii marketingowej, która może zwiększać sprzedaż i zapewniać przewagę konkurencyjną na rynku.
-

Uniwersalny poradnik używania Demand Side Platform
Demand Side Platform są bardzo różne i oferują dostęp do różnych powierzchni reklamowych, ale mają też bardzo wiele cech wspólnych.
Tags
- programmatic
- google ads
- meta ads
- adform
- TikTok ads
- sprzedaż bezpośrednia
- e-commerce
- DSP
- SSP
- DMP
- Justtag Group
- marketing
- third party data
- data driven marketing
- cookie
- Bartosz Bańkowski
- CPM
- social listening
- Daniel Kajak
- Sentione
- CPC
- targetowanie kontekstowe
- Magdalena Tynor
- Jacek Wąs
- Menedżer firmy
- menedżer reklam
- konto firmowe na Facebooku
- advantage+
- wnętrze marketingu
