-
Jak zbudować zaufanie w sklepie internetowym
Jeśli nie masz w swoim sklepie płatności za pobraniem, ani opinii to klienci ufają Ci jak Ty menelowi, który mówi, że chce 5 zł na…
-
Jak zwiększyć średnią wartość koszyka w ecommerce
Średnia wartość koszyka to być, albo nie być dla ecommerce. Decyduje o tym, czy zarabiasz na pierwszej sprzedaży. Decyduje, czy w ogóle zarabiasz w ecommerce.…
-
Lejek sprzedażowy w sklepie internetowym
W rozumieniu i wdrażaniu lejków jest tyle nieścisłości, że stworzyłem ten artykuł i materiał wideo, aby ożenić teorię z praktyką. Jestem Adam Jagłowski, pomogłem moim…
-
Jak stworzyć stronę produktu w sklepie internetowym
W tym artykule dowiesz się, jak tworzę sprzedające strony produktów. Jestem Adam Jagłowski, pomogłem moim klientom zarobić miliony złotych. Robię reklamy, marketing i zwiększam zyski…
-
Polityka cenowa w sklepie internetowym
Polityka cenowa to jeden z najważniejszych elementów strategii każdego sklepu internetowego. Decyzje dotyczące cen mogą zaważyć na sukcesie lub porażce biznesu. W tym artykule pokażę…
-
Najważniejsze wskaźniki reklamowe do optymalizacji kampanii
Nie wiesz, na które wskaźniki patrzeć, aby optymalizować swoje kampanie reklamowe? W tym artykule dowiesz się, które wskaźniki są kluczowe, aby Twoje kampanie przynosiły zysk.…
-
Jak tworzyć i komunikować wartości, które przyciągają llientów
W artykule podzielę się praktycznymi wskazówkami oraz ćwiczeniami, które pomogą Ci odkryć i komunikować wartości w sposób, który przemawia do Twojej grupy docelowej. Materiał dostępny…
-
Jak tworzyć oferty metodą Value Equation – metoda Alexa Hormozy
Tworzenie oferty, która jest tak dobra, że klienci czują się głupio, mówiąc „nie”, to marzenie każdego przedsiębiorcy. Jak to osiągnąć? W tym artykule podzielę się…
-
Jak przyciągnąć uwagę w wideo. 6 sprawdzonych sposobów.
W tym artykule poznasz najlepsze sposoby na przyciągnięcie uwagi odbiorców w wideo. Niezależnie od tego, czy tworzysz reklamy, video sales letter, czy inne treści, skuteczne…
-
Błędy w prowadzeniu ecommerce, które prowadzą do zamknięcia
Ecommerce rozwija się w niesamowitym tempie, ale jednocześnie większość sklepów internetowych upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności. Dlaczego tak się dzieje? I co możesz…
Tags
- programmatic
- google ads
- meta ads
- adform
- TikTok ads
- sprzedaż bezpośrednia
- e-commerce
- DSP
- SSP
- DMP
- Justtag Group
- marketing
- third party data
- data driven marketing
- cookie
- Bartosz Bańkowski
- CPM
- social listening
- Daniel Kajak
- Sentione
- CPC
- targetowanie kontekstowe
- Magdalena Tynor
- Jacek Wąs
- Menedżer firmy
- menedżer reklam
- konto firmowe na Facebooku
- advantage+
- wnętrze marketingu