-
Jak tworzyć i komunikować wartości, które przyciągają llientów
W artykule podzielę się praktycznymi wskazówkami oraz ćwiczeniami, które pomogą Ci odkryć i komunikować wartości w sposób, który przemawia do Twojej grupy docelowej. Materiał dostępny…
-
Jak tworzyć oferty metodą Value Equation – metoda Alexa Hormozy
Tworzenie oferty, która jest tak dobra, że klienci czują się głupio, mówiąc „nie”, to marzenie każdego przedsiębiorcy. Jak to osiągnąć? W tym artykule podzielę się…
-
Jak przyciągnąć uwagę w wideo. 6 sprawdzonych sposobów.
W tym artykule poznasz najlepsze sposoby na przyciągnięcie uwagi odbiorców w wideo. Niezależnie od tego, czy tworzysz reklamy, video sales letter, czy inne treści, skuteczne…
-
Błędy w prowadzeniu ecommerce, które prowadzą do zamknięcia
Ecommerce rozwija się w niesamowitym tempie, ale jednocześnie większość sklepów internetowych upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności. Dlaczego tak się dzieje? I co możesz…
-
10 sposobów pisania hooków w Ecommerce
Chciałbyś pisać hooki, które zarobią 100 000 zł? Chciałbyś poznać na to lepszy sposób?Podzielę się z Tobą 10 sprawdzonymi wzorami pisania hooków, które skutecznie przyciągają…
-
7 technik pisania reklam, które sprzedają w Ecommerce
Jesteś przedsiębiorcą, który chce pisać świetne teksty do reklam, aby sprzedawać? Podzielę się z Tobą 7 technikami pisania reklam, które dla moich klientów wygenerowały setki…
-
Jak sprzedawać więcej w ecommerce dzięki strategiom niedoboru
Klienci często odkładają decyzję zakupową na później – i to może być problem dla Twojego biznesu. Ale nie martw się, nauczę Cię, jak temu zaradzić.…
-
Jak zbudować zaufanie w ecommerce
Jeśli Twój sklep nie oferuje płatności za pobraniem ani nie prezentuje opinii klientów, potencjalni klienci mogą Ci ufać tak samo, jak menelowi proszącemu o 5…
-
Jak zaplanować efektywny lejek sprzedażowy w B2C – przewodnik
Od 10 lat kupuję reklamy i doradzam w marketingu. W tym artykule dowiesz się, jak zbudować lejek sprzedażowy w swoim biznesie, jeśli działasz w B2C.…
Tags
- programmatic
- google ads
- meta ads
- adform
- TikTok ads
- sprzedaż bezpośrednia
- e-commerce
- DSP
- SSP
- DMP
- Justtag Group
- marketing
- third party data
- data driven marketing
- cookie
- Bartosz Bańkowski
- CPM
- social listening
- Daniel Kajak
- Sentione
- CPC
- targetowanie kontekstowe
- Magdalena Tynor
- Jacek Wąs
- Menedżer firmy
- menedżer reklam
- konto firmowe na Facebooku
- advantage+
- wnętrze marketingu