-

Jak możesz nie marnować pieniędzy na fałszywy ruch w programmatic
Fałszywy ruch (ang. fraudulent traffic) to problem, który dotyczy wszystkich rodzajów reklamy internetowej, w tym programmatic. Można i nawet należy podjąć szereg działań, aby zmniejszyć…
-

Programmatic: jak algorytmy wybierają najlepszą reklamę dla każdego użytkownika? – Wywiad z Jackiem Wąsem
W jaki sposób algorytmy wpływają na efektywność kampanii programmatic? Jakie są najważniejsze rodzaje algorytmów wykorzystywanych w DSP? Jakie są trendy w rozwoju algorytmów w programmatic?…
-

Programmatic DOOH w teorii i praktyce – Wywiad z Magdaleną Tynor
W tym wywiadzie z Magdaleną Tynor, członkiem zarządu Synergic przyjrzymy się bliżej programmatic DOOH. Opowiemy, czym jest, jakie są jego zalety i wyzwania, a także…
-

Co to jest vCPM w marketingu?
vCPM, czyli viewable cost per mille (koszt za tysiąc widocznych odsłon), to model rozliczeń reklam internetowych, który uwzględnia tylko te wyświetlenia reklamy, które były widoczne…
-

Skuteczne praktyki marketingowe, z którymi się spotkałeś
Reklama i marketing to dziedziny, które ewoluują wraz z rozwojem technologii i zmieniających się zachowań konsumentów. W ostatnich latach pojawiło się wiele nowych, skutecznych praktyk…
-

Mierzenie efektywności kampanii programmatic: kluczowe aspekty i narzędzia analityczne
W dzisiejszym dynamicznym świecie cyfrowym, kampanie programmatic stały się kluczowym elementem strategii marketingowych dla wielu firm.
-

Viewability – co to jest?
Viewability to termin określający widoczność reklamy w internecie. Oznacza on, że reklama została wyświetlona w taki sposób, aby użytkownik mógł ją zobaczyć.
-

Ciemna strona programmatic – TrafficJunky i ExoClick: DSP do dorosłych
Istnieje obszar programmatic, który nie jest omawiany publicznie w taki sam sposób jak inne aspekty tego rynku. Mowa tutaj o platformach DSP, takich jak TrafficJunky…
-

Co to jest CPA? Jak je obliczać i dlaczego jest ważne?
CPA, czyli Cost per Action, to model rozliczeniowy reklam internetowych, w którym reklamodawca płaci tylko za określone działanie wykonane przez użytkownika
-

Brand safety w marketingu – co to jest?
W kontekście marketingu digital brand safety oznacza zapewnienie, że reklamy marki nie są wyświetlane w kontekście treści, które są szkodliwe, obraźliwe lub w inny sposób…
Tags
- programmatic
- google ads
- meta ads
- adform
- TikTok ads
- sprzedaż bezpośrednia
- e-commerce
- DSP
- SSP
- DMP
- Justtag Group
- marketing
- third party data
- data driven marketing
- cookie
- Bartosz Bańkowski
- CPM
- social listening
- Daniel Kajak
- Sentione
- CPC
- targetowanie kontekstowe
- Magdalena Tynor
- Jacek Wąs
- Menedżer firmy
- menedżer reklam
- konto firmowe na Facebooku
- advantage+
- wnętrze marketingu
