-

Targetowanie kontekstowe: jak wyświetlać reklamy, które będą klikane
Targetowanie kontekstowe to model targetowania reklam internetowych, który polega na wyświetlaniu reklam w kontekście treści, z którą użytkownik aktualnie się styka.
-

CPC w marketingu – co to jest i jak go obliczyć?
CPC, czyli cost per click oznacza koszt za kliknięcie. Jest to jeden z najpopularniejszych modeli rozliczenia reklamy, lub wskaźnik efektywności kampanii.
-

Testowanie w programmatic – jak poprawić efektywność kampanii?
Programmatic pozwala na dotarcie do docelowej grupy odbiorców z dużą precyzją, ale aby osiągnąć najlepsze rezultaty, należy regularnie przeprowadzać testy.
-

CPM w marketingu – co to jest i jak go obliczyć?
CPM, czyli Cost Per Mille, to miara efektywności reklamy internetowej, która określa koszt emisji 1000 wyświetleń reklamy.
-

Na czym polega ekosystem programmatic
W ekosystemie programmatic mieści się bardzo wielu graczy. A czasem jeden gracz ma kilka elementów jak np. meta ads, który posiada powierzchnię reklamową, ma swoje…
-

Sekretny sposób tworzenia świetnych reklam bez dużych nakładów finansowych
Początkujący przedsiębiorcy i mniejsze firmy często muszą sami wykonywać wiele zadań, w tym tworzenie kreacji reklamowych. Niestety, nie zawsze mają na to środki, aby zatrudnić…
Tags
- programmatic
- google ads
- meta ads
- adform
- TikTok ads
- sprzedaż bezpośrednia
- e-commerce
- DSP
- SSP
- DMP
- Justtag Group
- marketing
- third party data
- data driven marketing
- cookie
- Bartosz Bańkowski
- CPM
- social listening
- Daniel Kajak
- Sentione
- CPC
- targetowanie kontekstowe
- Magdalena Tynor
- Jacek Wąs
- Menedżer firmy
- menedżer reklam
- konto firmowe na Facebooku
- advantage+
- wnętrze marketingu




